måndag 26 mars 2018

Testagram

Jag har börjat att prenumerera på Testagram, en slags provlåda med grejer som kommer en gång i månaden med olika produkter som vi ska testa och utvärdera. Hur kul som helst! Det kostar 99:- i månaden och då är man garanterad en låda värd 150-300:- ungefär.

Vi fick vår andra låda häromdagen och det är ju som julafton att öppna upp den! :-) Visserligen är ju inte allt i lådan i vår smak (tex alla dessa förbannade energidrickor) men det är ändå kul. I sista lådan vi fick fanns det bra grejer såsom Majskakor (typ som riskakor) men dom har jag inte sett röken av då fröken Melody tog dom och vips var dom borta. Får fråga henne om betyg på dem.... :-) Verkar ju lovande eftersom jag hittade det tomma paketet på soffbordet.... 👀

Jag har sett att det även finns såna här lådor för hundar!! What? Det här med att ha hund är ju en helt ny värld!! Jag har varit sugen på en månadslåda för Presley men näeee.... han får så mycket godis och gott från oss ändå och jag måste kanske behärska mitt beroende av paket..... ÄLSKAR paket i alla former, födelsedagspresenter, julklappar, paket som man beställt på postorder, överraskningspaket och nu tillkom då dessa Testagram lådor. Crazy....

I den senaste lådan fanns smakprov på Råå Bar, Varma Koppen Mellanmålsgröt, Saltå Kvarn Russin, Elya Ekologisk läsk m.m. Det fanns även provflaskor på Weleda Creamy Body Wash, Cetaphil Lotion och Skin Cleanser. Superbra med småflaskor som man kan ta med sig när man reser bort... om man inte gör slut på dem innan vill säga.

Nåja, jag tycker i alla fall detta är kul och när jag ändå är sjukskriven och sitter hemma så kan jag ju göra lite "nytta" och prova produkter åt företag. Jag svarar även på mycket enkäter via nätet där jag samlar poäng som jag sedan kan ta ut i presentkort eller andra "belöningar". Hur festligt som helst. Detta kanske blir mitt nya jag när jag kommer ur utmattningen, att testa grejer, blogga och svara på marknadsundersökningar. Undrar hur mycket man kan tjäna på det...?

Detta var Februari-boxen från Testagram.... Mums....



Kram ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...