tisdag 8 maj 2018

Lyx...


Jag dricker bara en kopp kaffe om dagen och när jag väl gör det så vill jag njuta.... Jag älskar latte så jag har införskaffat mig en lyxig mjölk visp från italienska Bialetti ..... Den är fantastisk... Både värmer och fluffar mjölken... (Köper förstås lattemjölk för bästa skummet....) Värsta grejen! Hur coolt som helst.

Sen tar jag mitt kaffe från Starbucks och brygger och i med lite vaniljsmak innan jag häller upp allting i min fina kopp.... kanske löjligt men jag tycker faktiskt att det är godare att dricka ur riktigt fina koppar.

En ruta mörk choklad till detta och sen en stund i solen är lyx och något jag verkligen försöker njuta av så mycket som möjligt. Hittade denna choklad från Marabou Premium.... vansinnigt god!
Dessa fina muggar fick jag idag från Femina då jag blivit prenumerant. Älskar dem! Mon Ami från Rörstrand.
Så nu kan jag ju bjuda en vän på en kopp latte i likadana koppar!! Vem vill komma och fika med mig i solen? Jag lovar, ni får även en chokladbit om ni vill!! ☺❤

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...