onsdag 9 maj 2018

Jag har en dröm...

..om ett hus i Spanien....
ganska högt upp bort från staden med utsikt över havet och bergen.... Jag kan precis se huset framför mig... hur jag sitter ute vid poolen och bara njuter och insuper utsikten, lugnet och stillheten.... hur Presley och kanske en kompis till honom ligger i skuggan och latar sig.... hur Håkan går omkring och plockar kryddor i trädgården till middagen som han planerar för kvällen.....

Hur sen på eftermiddagen några vänner kommer med taxi från flyget för att bo hos oss några dagar och jag visar dom till vårt extra gästhus där dom kan rå om sig själva.... Hur jag fixar en stor kanna iskall Sangria och dukar upp med honungsmelon och serranoskinka och vi sätter oss vid poolen och bara pratar och pratar och njuter av solen och hur underbart det är med vänner.

Det här skulle duga fint:
När det blir en sanndröm så kommer ni, kära vänner att vara så välkomna till Casa Calma! ❤

Kram ❤

3 kommentarer:

  1. Några få år kvar innan vi e där gumsan..... husletning pågår :-)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer også men först till Tyresö på gourmetkaffe 🌞

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa Kirsten !! Du är så välkommen både till Tyresö och Spanien !! ❤

      Radera

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...