onsdag 6 juni 2018

Brun utan sol

Jag klarar inte riktigt av att sitta och steka mig i solen längre som man gjorde när man var yngre... Tror att det dels har att göra med min sköldkörtelsjukdom samt "vanliga" hormoner men även att jag nu tänker mer på hur farligt det är med för mycket sol. Så jag har för första gången införskaffat mig lite lyxiga brun-utan-sol produkter. Och dom funkar faktiskt!! Jag tycker det är så fult när man blir så där orange och det syns på händer och fötter och knäveck att man använt brun-utan-sol produkter. Dessa är annorlunda. För det första så luktar dom otroligt gott, inte alls den där speciella brun-utan-sol doften utan nån slags exotisk fräsch doft. Sen är sprayen för ansiktet underbar. Som en ansiktsdusch och så blir man brun på köpet.... Så där fräsch brun utan att vara för mycket... det ser helt naturligt ut.
Visserligen kostade dessa en slant och fanns inte på lager utan jag fick vänta in dem då de verkar vara slut överallt... Inte så konstigt kanske med tanke på all reklam som dom pumpat ut om dessa produkter...

Mindre kul är det däremot när man ska till att använda det och ser att hälften är borta....hm... har visst en tonårsdotter i huset som upptäckt dessa produkter också!! Förbi är tiden när man kunde ha smink och skönhetsgrejer för sig själv....näe... nu tar hon dem och använder hej vilt utan koll på att lilla mamsen har ångest över priset på dessa produkter. Sötaste Melody ❤❤❤

Och nu ser jag på min bleka engelska hy att det är dags att använda brun-utan-sol igen så jag inte skrämmer folk i min omgivning med mitt vita lekamen.....mohahaha

Kram ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...