söndag 1 april 2018

Det går bara utför....

Igår bet jag av en tand!! Vad är det frågan om?? Känns som att nu när jag fyllt 50 så fallerar hela kroppen... 😓

Jag har haft lite konstig känning i tanden ett bra tag och det har gjort lite ont när jag bitit ihop på den sidan. Var hos tandis för några månader sedan och påpekade detta och hon slipade ner en tand för att lätta på trycket så att säga... är osäker på om det nu är denna tand som bara gick itu... Det är ju sånt jag har mardrömmar om på nätterna... att mina tänder bara går sönder i bitar och samlas i högar i munnen som jag sedan får skrapa ut....usch va äckligt.

Så nu måste jag ringa tandis efter Påsk och fråga om dom kan fixa till den.... tur att jag har tandvårdsförsäkring för då kanske det inte blir så dyrt.... Eller så får jag använda skattepengarna till detta istället för att göra något roligt för dem....

Inge mer påsk-godis för mig nu.....

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...