måndag 2 april 2018

Ny kappa!!

Häromdagen när jag kände mig pigg åkte jag till centrum för att titta på en kappa som jag sett på KappAhl. Kommer dit och provar den, den sitter perfekt... Hittar även en tischa som jag gillar och "måste" ha så jag tar dessa 2 varor och går till kassan för att betala. Kappan kostar 699:- och tischan 199:-. Jag plockar fram min KappAhl-app och ser att jag har 25% på en vara, toppen!! Sen ser jag även att jag har 150:- bonus! Ännu bättre.... men vänta lite.... har jag inte ett presentkort också?? Gräver i plånboken...Jooo ett presentkort med nästan 500:- på!! Jippie!! Rena julafton!! Jag betalar 96:- för hela kalaset och går därifrån hur glad och nöjd som helst!! Hahahaha... I like!

Så nu hänger min fina "dyra" kappa här hemma och jag börjar fundera på  när jag ska använda den..... när jag går ut med Presley?? Hahahah... näe den får hänga tills jag börjar må bättre och det blir varmare.... Då tar jag på mig min fina kappa och åker någonstans och fikar bara för att.....

Kram ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...