torsdag 26 april 2018

Trädgårdstomtar....

Näe, jag har inga trädgårdstomtar faktiskt men väl en massa andra grejer! Jag hittade den här snygga Flamingon häromdagen på Lidl och kände att den hör ju hemma hos oss... tycker den passar ihop med mosaikbollen som ger lite medelhavskänsla.... har man inte medelhavet hemma får man ju skapa sig en illusion av det i alla fall... Väntar nu bara på att det ska grönska så det blir ordentligt fint för nu ser det ju ganska sorgligt ut ju....

Jag tror jag har fått en "thing" för flamingos.... här en liten rackare som förgyller en blomma av något slag... (så dålig på blommor så jag vet inte ens vad det är för sort jag köpt).... Hahaha



Hittade även dessa fina fjärilar på Lidl som är solcellslampor. Håller kanske bara en säsong men det gör inget... Lite fina är dom ju tycker jag i alla fall.....


Kram 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...