fredag 13 april 2018

Våren är på gång...

Idag kom våra nya utemöbler! Som jag har längtat efter dessa!! Vi köpte utemöbler när vi flyttade in i huset för snart 15 år sedan och dom har hängt med och blivit så fula och tråkiga. För att inte tala om att dom är obekväma att sitta i... hårda trä-möbler.

Så häromdagen när jag fick min skatteåterbäring så klickade jag in mig på Jysk och klickade hem lite nya möbler... Hur snygga som helst! Melody och jag bar in dem från gatan där budet bara släppte av dom (och ni som varit här vet vilken lång gång det är från brevlådan in till huset) själva och är så nöjda! En stor eloge till Melody som envis som en åsna absolut skulle skruva in alla skruvar på bordet och gjorde det med bravur!! Det kommer gå bra för den där tjejen i livet... IKEA möbler har ingen chans mot henne... Hahahaha



Presley har ju haft världens roligaste dag idag! Kartonger, papper, Melody och mamma på golvet på altanen och borsten som kom fram för att sopa undan alla löv... han kommer nog sova gott inatt. Han har självklart fått en egen plats vid det nya bordet! ❤

Så nu vill vi inviga våren och sitta ute och äta middag ikväll... vad säger du Håkan? Det är väl bara att slå på värmarna och dra ut duntäcket och sitta här och äta?

Kram ❤

2 kommentarer:

  1. Absolut min älskade fru :-) Jag slänger ihop nå fredagskrubb så inviger vi både våren och möblerna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så har jag uppfattat dig = Lyhörd, omtänksam, kärleksfull

      Radera

Pandemin tar aldrig slut...

Vänner.... Ett år har gått sedan jag skrev sist... och vilket konstigt år! Mycket har hänt men ändå är allting likadant, vi jobbar fortfar...